Co robią Polacy o porannej porze

co-robia-polacy-o-porannej-porze

Jak Polacy rozpoczynają swój dzień?

 

Poranna kawa to najlepszy sposób na poniedziałkowe niewyspanie, a latte jest najpopularniejszym napojem z rana – tak wynika z badań przeprowadzonych przez IRCenter.com dla Starbucks®, sprawdzających hashtagi, którymi Polacy oznaczają swoje wpisy w serwisach społecznościowych o porannej porze. Teraz możesz dzielić się ze swoimi przyjaciółmi swoją poranną Latte w Starbucks®. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza.

#Dzieńdobry, #kawa

Picie kawy z rana stało się rytuałem dla Polaków. Wielu użytkowników portali Instagram, Facebook czy Twitter nie wyobraża sobie początku dnia bez energetyzującej dawki kofeiny. Wśród 10 najbardziej popularnych hashtagów odnoszących się do porannych napojów aż połowa z nich odnosi się do picia kawy. Najczęściej używane przez Polaków hashtagi to: #kawa (10,9%), #coffee (4,4%), #kawka (1,1%), #coffe (0,9%), #coffeetime (0,9%).

Dla miłośników porannej dawki kofeiny Starbucks® przygotował specjalną ofertę. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza. To świetna okazja, aby dobrze zacząć dzień i by wprawić się w wyśmienity nastrój. Przygotowana przez baristów kawa z intensywnym w smaku espresso oraz lekko spienionym mlekiem z pewnością postawi nas na nogi, a także wywoła uśmiech na twarzy na cały dzień.

O poranku Polacy najczęściej pozdrawiają swoich znajomych. Najbardziej popularnymi hashtagami wśród 10 najczęściej używanych tym celu przez polskich Internautów są oznaczenia: #dzieńdobry (33,9%) oraz #dziendobry (26%). Z tych tagów korzysta się, aby pokazać w sieci swoje nowe „ja” lub aby pochwalić się swoim wyglądem. Są one także używane, by pokazać znajomym, że jest się w podróży bądź że spędza się miło czas z przyjaciółmi. Aby opisać swój poranek Polacy najczęściej udostępniają zdjęcia widoków zza okna czy „artystyczne” fotografie, których celem jest wyrażenie uczuć z samego rana. Jest to również okazja, aby umieścić w sieci jakiś optymistyczny bon mot.

Najczęściej używane do opisu poranka hashtagi to: #dobry (14%), #miły (4%), #zimny (3,8%). Dla wielu nowy dzień to też okazja do odświeżenia sobie własnego zdjęcia lub podzielenia się z innymi użytkownikami planami na nadchodzący dzień.

Na dobry początek dnia Starbucks® przygotował specjalną ofertę dla wszystkich amatorów porannej kawy. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza.

 

Źródło: materiały pochodzą ze strony infoWire.pl
Fot: freeimages.com

Skomentuj