Czy klient jest zadowolony

czy-klient-jest-zadowolony

Ericsson wprowadza pierwszy w branży pakiet analityczny do przewidywania i poprawy zadowolenia klienta

 

Ericsson Expert Analytics 15.0 oferuje wskaźnik poziomu usług, który uzupełnia net promoter score o wskaźnik zadowolenia klienta, dostępny w każdej chwili dla wszystkich subskrybentów

Opiera się na wstępnie zintegrowane sieci, urządzeniach, systemach wsparcia operacji i działań biznesowych, aby dostarczyć kompleksowe narzędzie do śledzenia i zarządzania zadowoleniem klienta oraz działaniami w zamkniętej pętli

Podczas kongresu Mobile World Congress, Ericsson zademonstruje wiele przykładów zastosowania, w tym zarządzanie funkcjami wideo w czasie rzeczywistym, enterprise service level agreement (SLA), zatrzymanie klientów i upsell, monetyzację danych o lokacji i analizę zastosowań OTT

Ericsson wprowadził na rynek Ericsson Expert Analytics 15.0, pakiet oprogramowania umożliwiający operatorom przewidywanie zadowolenia klienta i jego poprawę przez automatyczne podejmowanie działań w zamkniętym obiegu.

Expert Analytics 15.0 obejmuje oczekujący na patent wskaźnik Ericsson’s service level index (SLI), skalę zadowolenia klienta, która stale obserwuje i mierzy doświadczenia każdego użytkownika z osobna.

SLI, sprawdzony w testach użytkowników, jest cennym wskaźnikiem lojalności i miernikiem chęci wydawania pieniędzy i służy do przewidywania net promoter score (NPS).

Rozwiązanie to zostało już wypróbowane przez kilku operatorów na świecie.

Justin Vander Lande, główny analityk w Analysys Mason, mówi: „Dzięki zastosowaniu ogromnej wiedzy o sieciach w podejściu analitycznym, operatorzy mogą wdrażać skomplikowane zastosowania, w tym optymalizację, w czasie rzeczywistym, złożonych usług, takich jak VoLTE czy wideo, które mają znaczenie dla firm i innych ważnych klientów. Z drugiej strony, operatorzy mogą monetyzować dane o lokalizacji oferując swoim partnerom dedykowane reklamy i inne nowe usługi.”

Elisabetta Romano, zastępca prezesa i szef działu OSS i udostępnianie usług w firmie Ericsson, mówi: „Dzięki wstępnej integracji narzędzi analitycznych z naszą bogatą ofertą OSS i BSS, umożliwiamy operatorom automatyzację wielu różnorodnych zastosowań dzięki wynikom analiz.”

Wiedza firmy Ericsson w zakresie głębokich domen – oparta na latach badań, dorocznych badaniach użytkowników i projektach klientów – została zawarta w Expert Analytics 15.0, które zapewnia najlepsze modele danych i reguły biznesowe, które prowadzą do ostatecznej poprawy wyników. Ericsson pomaga klientom spełniać zmieniające się wymagania dzięki kompleksowemu ujednoliconemu zestawowi produktów OSS i BSS, który łączy funkcje dla środowiska biznesowego, informatycznego i sieciowego.

Zespół liczący ponad 64 000 specjalistów wspiera opracowanie tej oferty usług, takich jak konsulting i integracja systemów, usługi zarządzane, usługi powiązane z produktami i usługi transmisji.

Pozycję firmy Ericsson jako lidera na rynku potwierdza jej przełomowa współpraca z klientami mająca na celu poprawę zadowolenia subskrybentów, pozyskiwanie nowych źródeł dochodu i zwiększenie wydajności przedsiębiorstw.

 

Źródło: materiały pochodzą ze strony infoWire.pl
Fot: freeimages.com

Skomentuj