Finnair najlepszą linią lotniczą w Europie

Finnair-najlepsza-linia-lotnicza-w-Europie

Finnair najlepszą linią lotniczą w Europie Północnej szósty rok z rzędu

 

(Warszawa 22.6.2015) Finnair został uznany za najlepszą linię lotniczą w Europie Północnej w ramach World Airline Awards na Air Show w Paryżu, po raz szósty z rzędu. Nagrody w konkursie organizowanym przez Skytrax zostały przyznane na podstawie niezależnej ankiety przeprowadzonej wśród 18 milionów pasażerów z ponad 160 krajów. Sojusz oneworld, do którego należy fiński przewoźnik, już trzeci rok z rzędu, uzyskał miano najlepszego sojuszu lotniczego.

“Ta nagroda jest wyrazem uznania dla wspaniałej pracy naszego zaangażowanego zespołu, obsługującego klientów zarówno na ziemi, jak i na pokładach samolotów podczas podróży między Europą a Azją”, mówi Juha Järvinen, dyrektor handlowy Finnaira. „Chcemy zaoferować naszym klientom możliwość obcowania z unikatową skandynawską estetyką i zamierzamy dalej inwestować w ciągłe podnoszenie standardów naszych produktów i usług, z których wiele jest już modernizowanych”, dodaje.

Finnair to pierwsza europejska linia lotnicza z nowym Airbusem A350 XWB w swojej flocie. Maszyna zacznie latać w ramach regularnych rejsów do Szanghaju, Pekinu i Bangkoku na jesieni 2015. Airbus A350 z przestronną jasną kabiną w skandynawskim stylu uznaną za najlepsze wnętrze samolotu w 2015, siecią Wi-Fi i najwyższej klasy pokładowym systemem multimedialnym zapewnia pasażerom niezrównany komfort. Finnair inwestuje także w usługi cyfrowe i wprowadza usługi dodatkowe, dzięki którym klienci będą mogli spędzać czas podróży w najdogodniejszy dla siebie sposób. Kolejną inwestycją jest instalacja systemu połączeń Wi-Fi we wszystkich innych Airbusach w flocie Finnaira, która rozpocznie się w 2016.

W zeszłym roku Finnair rozbudował i zmodernizował swoje poczekalnie dla pasażerów na lotnisku w Helsinkach, zakończył instalację foteli typu full-flat w klasie biznes w samolotach latających na długich dystansach, unowocześnił pokładowy system multimedialny, wprowadził pakiet Economy Comfort w ramach lotów dalekodystansowych oraz podjął współpracę z najlepszymi fińskimi szefami kuchni, którzy stworzyli autorskie menu oferowane w klasie biznesowej Finnaira.

World Airline Awards

World Airline Awards są uznawane za najważniejszy wyznacznik poziomu zadowolenia klientów z usług linii lotniczych z całego świata. W ankietach przeprowadzanych wśród pasażerów bada się ich wrażenia z wszystkich etapów podróży z daną linią lotniczą, zarówno na lotnisku, jak i na pokładzie samolotu. Oceniane są: odprawa oraz wejście na pokład samolotu, wygoda foteli, czystość kabiny, jakość posiłków, pokładowy system multimedialny i standard obsługi na pokładzie. Ankiety zostały przeprowadzone w ponad 200 liniach lotniczych od największych międzynarodowych linii do niewielkich krajowych przewoźników oraz umożliwiły obiektywną ocenę standardów w ponad 40 obszarach najważniejszych produktów i usług linii lotniczych. Ze względu na przejrzystość zasad wyboru laureatów oraz globalny zasięg ankiet, World Airline Awards to najwyżej cenione i najbardziej prestiżowe nagrody w przemyśle lotniczym.

Więcej informacji:
Finnair Media Desk: tel. +358 9 818 4020, comms@finnair.com

Finnair to linia lotnicza oferująca loty między Azją, Europą i Ameryką Północną oraz specjalizująca się w szybkich połączeniach przez Helsinki. Fińskie linie lotnicze obsługują rocznie ponad dziewięć milionów pasażerów, a w swojej ofercie mają loty do 15 miast w Azji oraz ponad 60 miast europejskich. Jako pionier w dziedzinie zrównoważonego lotnictwa Finnair jest pierwszą linią lotniczą, która włączy do swojej floty ekologicznego Airbusa A350 XWB, oraz pierwszą linią lotniczą wymienioną w rankingu Leadership Index międzynarodowej organizacji Carbon Disclosure Project. Jako jedyny nordycki przewoźnik z 4 gwiazdkami w rankingu Skytrax, Finnair od sześciu lat co roku zdobywa nagrodę Skytrax dla najlepszych linii lotniczych w Europie Północnej. Finnair jest członkiem oneworld, sojuszu linii lotniczych, które dążą do zapewnienia najwyższej jakości usług i komfortu dla pasażerów.

Fot: freeimages.com

Skomentuj