Polacy chętnie inwestują w internetowe narzędzia marketingu

Polacy-chetnie-inwestuja-w-internetowe-narzedzia-marketingu

Chcesz zarabiać więcej? Postaw na niestandardową reklamę

 

Przedsiębiorcy chętnie inwestują w internetowe narzędzia marketingu. Media społecznościowe, zwłaszcza kiedy wykorzystuje się wideo, dają ogromny wachlarz możliwości w zakresie niestandardowej promocji. W przeciwieństwie do radia czy telewizji pozwalają też dokładnie sprecyzować intencje klientów oraz zmierzyć efekty prowadzonych kampanii.

Skuteczność internetowych działań promocyjnych jest łatwo ocenić. Możemy sprawdzić, jak nasze inwestycje przełożyły się na liczbę kliknięć, wyświetleń wideo, przejść na naszą witrynę czy nawet odwiedzin w zakładce „kontakt”. Dzięki zastosowaniu internetowych narzędzi marketingu komunikacja firmy przestaje być nachalna, a przekazywane informacje stają się chciane. Reklama dociera do klientów w chwili, kiedy poszukują oni treści powiązanych tematycznie.

Na rynku mediów społecznościowych przoduje Facebook. Wspomaga się on komunikacją wideo, korzystanie z której pozostaje dominującym trendem w marketingu. „Ciekawym narzędziem, intensywnie wykorzystywanym np. w kampanii prezydenckiej, jest Facebook Mentions. Aplikacja ta pozwala na komunikowanie się z obserwującymi osobami na żywo za pośrednictwem telefonu komórkowego i udostępnianie transmisji wideo na Facebooku. Narzędzie to jest odpowiedzią na Periscope Twittera” – wyjaśnia w wywiadzie dla serwisu infoWire.pl Cezary Lech, trener w ogólnopolskim programie Szkolenia.SprawnyMarketing.pl.

Możliwości promowania własnej marki za pomocą sieci są przeróżne. „Dlatego ważne jest budowanie wiedzy po stronie przedsiębiorstwa, również po to, żeby lepiej kontrolować zewnętrzną agencję, której zlecamy część działań marketingowych. Osoby zainteresowane szerzej rozumianą reklamą w internecie zachęcam do szukania kursów oraz szkoleń, aby podnosić swoje kwalifikacje i móc świadomie zarządzać promocją marki” – podkreśla rozmówca.

Źródło: materiały pochodzą ze strony infoWire.pl
Fot: freeimages.com

Skomentuj