Teleperformance Polska i OKI Europe

Teleperformance-Polska-i-OKI-Europe

Teleperformance dla OKI

Teleperformance Polska został wybrany przez OKI Europe, globalną firmę działającą w sektorze B2B specjalizującą się w tworzeniu profesjonalnych urządzeń drukujących, oprogramowania i usług komunikacyjnych typu in-house, do współpracy w zakresie wsparcia technicznego.

Teleperformance będzie odpowiadać za telefoniczną i e-mailową obsługę klientów OKI w 11 krajach Europy, w  języku polskim, angielskim, hiszpańskim, portugalskim, włoskim, francuskim, szwedzkim, norweskim, fińskim i duńskim. Jest to kolejny w ostatnich miesiącach kontrakt Teleperformance Polska, podpisany z globalnym graczem na wielojęzyczną obsługę klientów w regionie Europy.

– Cieszymy się, że kolejna międzynarodowa firma wybrała nas do współpracy. Jest to zgodne z naszą strategią rozwoju biznesu w Polsce, która zakłada specjalizację firmy w wielojęzycznych projektach
w obszarze contact center i BPO. Cały czas zwiększamy liczbę takich projektów w Polsce i rozszerzamy naszą ofertę językową, która obecnie umożliwia obsługę klienta
w 17 językach
komentuje Mariusz Odkała, prezes oddziału Teleperformance w Polsce.

W ramach nowego kontraktu Teleperformance Polska będzie wspierał biznesowych klientów OKI w zakresie technicznych aspektów funkcjonowania produktów tej marki. Klienci z 11 krajów Europy, tj. z Hiszpanii, Portugalii, Francji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Danii i Polski będą obsługiwani przez nowy 25-osobowy zespół konsultantów Teleperformance z oddziału firmy w Warszawie. Zespół ten został specjalnie stworzony na potrzeby realizacji nowego projektu, w ramach nowej rekrutacji. Tym samym cały zespół TP zwiększył się o 8%. Specjalnie dla nowego klienta wynajęta została też dodatkowa powierzchnia biurowa, dedykowana tylko tej firmie, wygodna i komfortowa dla pracowników, z możliwością dalszego zwiększania liczby konsultantów w razie takiej potrzeby.

Wpływ na decyzję o współpracy z firmą Teleperformance Polska miała przede wszystkim wysoka jakość i elastyczność oferowanych przez nią usług, wynikająca choćby z zastosowania ustandaryzowanych procesów operacyjnych (TOPS) oraz optymalizacja kosztów ruchu telekomunikacyjnego. Wierzymy, że ta współpraca przełoży się na jeszcze lepszą obsługę naszych klientów mówi Piotr Nowak, Regional V-President w OKI Europe oraz Dyrektor Generalny OKI Polska. Będzie to możliwe również dlatego, że nasi pracownicy są wyjątkowo zaangażowani i zmotywowani do pracy, o czym świadczy chociażby nieczęsta w branży contact center / BPO niska ich  rotacja. Wynika to m.in. z naszej dbałości o zapewnienie pracownikom wysokiego standardu lokalizacji biur i komfortowego środowiska pracy dodaje Mariusz Odkała, prezes Teleperformance Polska.

Od początku tego roku Teleperformance Polska nawiązał współpracę z kilkoma innymi klientami na wielojęzyczną, telefoniczną obsługę klienta, w tym z jedną z największych na świecie firm z branży FMCG i z międzynarodowym producentem sprzętu komputerowego. Już wcześniej Teleperformance Polska współpracował w tym obszarze z innymi międzynarodowymi korporacjami z branży IT, m.in. z Lenovo (obsługa klienta w językach: polskim, czeskim i słowackim) i Sharpem, dla którego z Polski obsługiwani są klienci w języku czeskim, słowackim, węgierskim, ukraińskim, łotewskim, litewskim i polskim.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_

O Teleperformance Polska

Teleperformance Polska należy do Grupy Teleperformance światowego lidera na rynku usług outsourcingu w zakresie zarządzania relacjami z klientem i telefonicznych centrów obsługi klienta. Grupa Teleperformance posiada 270 centrów obsługi klienta w 46 krajach, z których obsługuje 78 rynków w 66 językach i dialektach na całym świecie. Występuje w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstw działających w różnych branżach i sektorach gospodarki.

Teleperformance Polska działa od 1997 roku i zatrudnia ponad 370 osób w 2 lokalizacjach Warszawie i Siedlcach. Jako jeden z głównych graczy na rynku usług outsourcingu w Polsce wspiera klientów głównie globalne korporacje z sektora technicznego, IT, finansowego i energetycznego i marketingu bezpośredniego  – w zakresie pomocy technicznej, obsługi klienta i sprzedaży w kilkunastu językach.

O OKI Europe

OKI Europe jest działem OKI Data Corporation, globalnej firmy zajmującej się działalnością typu business-to-business, która koncentruje się na tworzeniu profesjonalnych drukujących produktów, aplikacji i usług komunikacyjnych typu in-house, mających zwiększać wydajność dzisiejszych i przyszłych przedsięwzięć. Roczny  obrót OKI Europe stanowi 50% globalnego obrotu OKI Data Corporation.

Jest to firma o ugruntowanej pozycji jednej z wiodących marek rozwiązań w obszarze druku, zarówno pod względem wartości, jak i sprzedanych produktów. Portfolio OKI Europe obejmuje sześć oddzielnych segmentów: drukarki kolorowe i czarno-białe, urządzenia wielofunkcyjne, które łączą w sobie funkcje druku, kopiowania, skanowania i faksowania, drukarki igłowe, faksy oraz specjalistyczne drukarki dla materiałów typu point-of-sales i produkcji.

OKI Europe została założona w 1990 r. i zatrudnia obecnie ok. 1 100 osób w 21 zakładach produkcyjnych i biurach. Jest reprezentowana w 60 krajach regionu EMEA.

Artykuł pochodzi z serwisu Publikuj.org, kliknij tutaj aby go zobaczyć.

fot: freeimages.com

Skomentuj