Ulubiona marka Polaków

Ulubiona-marka-Polakow

Moda, media, rozrywka, motoryzacja i podróże, a także seks i zdrowie intymne.

 

To tylko kilka przykładów kategorii, spośród których polscy konsumenci wybrali marki godne polecenia.

Unimil w tegorocznej edycji konkursu otrzymał dwa wyróżnienia – Superbrands 2014/2015 oraz Created In Poland Superbrands 2014/2015 i tym samym znalazł się w elitarnym gronie najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce.

Cieszymy się z faktu, że produkty Unimil wyróżniają się na tle konkurencji, co zostało zauważone przez jury konkursu złożone z profesjonalistów. Superbrands jest najlepszą rekomendacją marki i dodatkową motywacją do działań Grzegorz Wydra, Marketing Manager CEE, Unimil Polska.

Superbrands to konkurs z 20-letnią tradycją na świecie, w Polsce obecny już od 10 lat. Jego celem jest wyłonienie listy najlepszych na danym rynku marek: znanych konsumentom, godnych polecenia oraz docenianych przez profesjonalnych ekspertów. Kluczowym elementem badania wyłaniającym zwycięzców są wyniki ankiety przeprowadzanej przez niezależny instytut badawczy ARC. Gala rozdania statuetek odbyła się 20 maja 2015 roku.

Międzynarodowa nagroda Superbrands ma na celu wyłonienie najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich i biznesowych na polskim rynku. W procesie certyfikacji biorą udział konsumenci oraz eksperci z dziedziny marketingu. Najsilniejsze marki wyróżnione są tytułem Superbrands, a dodatkowo firmom powstałym w Polsce i wyjątkowo dobrze radzącym sobie w danej kategorii, przyznaje się wyróżnienia Created in Poland Superbrands. Unimil jako laureat obu tych tytułów, zajął pozycję lidera. Konsumenci głosując na markę, pokazali, że komfort i ich zadowolenie jest dla nich kwestią priorytetową przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Źródło: publikuj.org
Fot: freeimages.com

Skomentuj